31 Mayıs 2012 Perşembe

Serefe!

Sofralar kurup, basinda bol kahkahali sohbetler ederek yemek, icmek toplum olarak en sevdigimiz sosyal faaliyetlerden biridir. Ankara'da da bizim Pazar aksamlari genelde boyle geciyor. Biz grubun tek "bekar cifti" olarak yaklasik 5 yildir sevgili arkadaslarimizin guzel sofranlarinda "sosyallestik". Simdi sira bize geldi...Hal boyle olunca, sofralarin duzeni, modasi, renkleri benim ilgi alanima girmis oldu :) Aynen kiyafetler gibi guzel kombinleri, degisik tarzlari olabilir...Onemli olan lezzetin yaninda goze de hitap eden zerafeti yakalamak! 

Alisveris turlarimi uzun bir sure sofranin zarif elemanlari icin ayirdim. O kadar cok cesit var ki! Insan hangisini alacagini sasiriyor! Sonra da hepsini alabilmek icin degisik bahaneler uyduruyor; "insan her gun ayni kiyafeti giyer mi, o zaman her misafire ayni sofrayi kurmamali". Isin icine mantik girince, bir-iki takim ile alisveris turunu bitiyorum :) 

Misafir icin kullanacagim takimlarimi annem 2-3 yil once almisti (evet ilk ceyiz parcam onlardi!). Gunluk yemek takimimi da dayanamayip, biraz suslu aldim! :) Evdeki pizza partilerinde rahatlikla kullanabilecegimiz turden. Catal-bicak icin yine iki takim aldim. Aklinizda bulunsun, son zamanlarda pek bir moda olan plastik, desenli, renkli sapli olanlar bulasik makinesinde yikanmiyor. Her ne kadar onlari cok begensem de, pratik olmamasi bakimindan almadim. Misafir icin aldigim takim biraz daha narinken, gunluk olan daha sportif cizgilere sahip. 


Ve bardaklaarr...Bu konuda hic arastirma yapmadan, direk Pasabahce'ye gittim. Nedense "cam" diyince aklima ilk gelen dukkan Pasabahce oluyor. Ve son zamanlarda dukkandaki tum parcalari almamak icin kendimi zor tutuyorum! Mutlaka ugrayin derim! Yine annemin aldigi yemek takimi icin suslu bardaklar, ve pizza partilerinde kullanmak uzere spor bir model sectim! Ilk etapta en cok kullanilmasi on gorulen sarap, raki ve su bardaklarini aldim. Misafir agirladikca ihtiyac duyacagimiz baska modeller de eminim cikaciktir. Evlendikten sonra bizim yolumuz bir kac kez daha Pasabahce'den gecer! 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder