17 Nisan 2012 Salı

Oturdugumuz Yerden Evimiz icin Alisveris!

Alisverisin her turlusu cok guzel. Ister ayaklarimiza kara sular ininciye kadar gezmelisi olsun, ister parmagimizin ucundaki link'de olsun. Malum son zamanlarda benim alisveris konularim biraz degisti. Dekorasyon dergilerini soooyleee bir karistirirken "Evimister"e rastladim. Ve hemen derginin papuc damda, ben bilgisayarin basina!

Sitede ne ararsaniz var aslinda. Mobilyadan spor aletlerine kadar her kategoride urun var. Bu kadar fazla urun arasinda kaybolmamak icin guzel arama kriterleri koymuslar. Isterseniz sanal magazayi kategori kategori gezin, isterseniz oda oda. Isterseniz sadece indirimde olan urunleri gorun, isterseniz hepsini!

Benim henuz buradan alisveris yapma imkanim olmadi, ancak denemeye deger diye dusunuyorum. Ne olursa olsun, tembellik ruhum tuttugunda oturdugum yerden alisveris yapmanin keyfi paha bicilemez!

www.evimister.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder